Przejdź do głównej zawartości

Mama radzi: kołdra z Ikei

Na mojej liście zakupowej z tyłu kalendarza od dawna widniała kołdra i pościel. Kołdra, pod którą spałam do tej pory, ma pewnie z 15 lat, bo mam ją od dziecka i zawsze śpię pod tą samą. Wszystko się jednak zużywa. A teraz jest taki wybór kołder w niskiej cenie, że warto zainwestować w coś nowego :)
Miałam dzisiaj wolne przedpołudnie, więc wybrałam się do Ikei. Mam tam jakieś 7 km, więc rowerem spokojnie dojeżdżam w pół godziny (dzisiaj szło trochę wolniej z powodu wiatru i deszczu w drodze powrotnej). Przeleciałam szybko przez meble i zeszłam do działu Akcesoria dla domu.

Kołdra Grusblad - 59,99 zł

Mama ostatnio opowiadała mi, że kupiła kołdrę pojedynczą za mniej niż 70 zł, ciepłą, a jak mama mówi, że jest jej ciepło, to wszystkim innym tym bardziej :) wybrałam ją też, bo nie chciałam przepłacać, i tak w zimie śpię pod kocem, ciężko mi zasnąć, kiedy kołdra jest za lekka.

Poduszka profilowana - 49,99 zł

Wynalazek, który od dawna polecała Ola. To poduszka, która ma idealny kształt dla kręgosłupa i śpiąc na niej kręgosłup odpoczywa i przechodzą bóle. Tata przetestował i potwierdza. Mama dodaje jeszcze, że nie warto kupować tańszej w supermarketach, bo nie będzie takiego efektu.

Kiedy byłyśmy ostatnio w Łodzi i nocowałyśmy u Asi, zapamiętałam ładny wzór pościeli z Ikei. Asia mówi, że kołdry z Ikei mają swoje rozmiary i pasuje na nie tylko pościel z Ikei, więc trzeba zainwestować od razu w pościel przy zakupie kołdry. Mama poradziła mi kupić od razu dwa komplety, żeby było na zmianę. Powyższa ma ładny wzór i całkiem solidny materiał. Ta poniżej nie jest już taka solidna, ale ma ciekawą dwustronną fakturę. 

Pościel Majviva - 39,99 zł



Przy tej okazji dodałam także nową etykietę "Przedsionek serca - dom i wnętrze". Nie mam jeszcze swojego własnego kąta, nie jestem też żadnym specem od dekorowania, a nowoczesne wystroje monochromatyczne nie pociągają mnie, ale czasem coś do wnętrza nabędę i pod tą etykietą będą się znajdować takowe posty :)

Komentarze

gośka99 pisze…
witaj, nie wiem czemu każdy poleca tą kołdrę, ja wolę kupić w sklep z kołdrami dobrą kołdrę od polskiego producenta, antyalergiczna z certyfikatem jakości i antyalergii niż tą z IKEA, raz ją kupiłam to dziecko miało uczulenie po tej właśnie co tutaj Pani opisuje, nie wiem czy jest odpowiednia dla każdego, co prawda fakt niska cena, ale jakość taka sobie według mnie