Translate

Praga wczesnojesienna.


W poniedziałki mam zajęcia na Starej Pradze przy uroczej ulicy Floriańskiej. Tym sposobem odkrywam moją ulubioną dzielnicę o różnych porach roku :) Pisałam wiosną o tym, jak tu pięknie. Jesień też jest pełna uroku :) Gdybym miała zamieszkać w Warszawie i nie przejmować się, czy będę miała daleko do pracy, z pewnością wybrałabym Pragę. Jest tu bardzo dobre połączenie z centrum, a niebawem doprowadzą tu metro. 
Od tygodnia szukałam okazji i pleneru do zrobienia jesiennego zdjęcia. Wreszcie mi się udało :) niestety zdjęcie z telefonu nie oddaje wszystkich realnych szczegółów, ale i tak jest klimat :)



Ten kolorowy budynek stoi naprzeciwko kina "Praha". Wygląda tak optymistycznie, że nie można się nie uśmiechnąć na jego widok :)
Złota polska jesień to zdecydowany atut naszej strefy klimatycznej :)

Komentarze