Translate

Z motyką na słońce.


Katie performs 'I Will Be There' - the first single from her new album 'Ketevan'
Śpiewanie z orkiestrą - to jest to :)


Ponieważ mam zamiar pozostać w domu w Wojkówce przez najbliższy tydzień, mama wyznaczyła mi bojowe zadanie: kopanie ziemniaków. Ach, przypomniały się stare, dobre czasy, kiedy mieliśmy wyznaczone 2 godziny dziennie pracy w polu i po takiej pańszczyźnie znajdowaliśmy jeszcze siły, żeby wziąć rower i pojechać gdzieś w teren z kumplami. Teraz też chciałam swoje dwie godziny zrealizować, ale plecy odmówiły posłuszeństwa. Wykopałam cztery koszyki i wróciłam do domu.
Mama była zdumiona, bo zapomniała mi powiedzieć, że limit dzienny wynosi jeden koszyk. Nie spodziewała się, że się aż tak rozpędzę. Ja też nie. Teraz czuję całe plecy, odzwyczajone od pracy w takiej pozycji i zastanawiam się, jak rozruszam jutrzejsze zakwasy.
Jesień wkracza powoli w nasz świat. Trzymajmy kciuki, żeby była tak piękna, jak rok temu :)

Komentarze