Translate

Polskie hity z najnowszej płyty

Z Sylwią Grzeszczak i jej "Małymi rzeczami" jakoś się uporałam. Wytłumaczyłam Natalce moje stanowisko o błędach językowych, spróbowała zaśpiewać, ale sama doszła do wniosku, że trochę jest to jeszcze dla niej za trudne. Podała jednak kolejne tytuły i znowu okazało się, że jestem zupełnie nie na bieżąco z polską muzyką. Trudno, trzeba nadrobić i wyselekcjonować.



Nowy skład PIERSI, bez Kukiza, jakoś dziwnie to brzmi. I od kiedy Rzeszów leży w Bałkanach? (teledysk kręcony na rzeszowskim rynku)




Ewelina Lisowska jest ciekawym zjawiskiem muzycznym. Głos i łamania fantastyczne, no i zrobiła klimat, przy takim marnym tekście.



Zero szacunku dla akcentów, ale nie wynika to z błędów, ale stylizacji piosenki. Melu, dla mnie jesteś fenomenem. Coś podobnego przeżywałam, słuchając Brodki z jej "Grandą". Muszę cię więcej posłuchać, szalenie pociągający głos :)

Ps. Jeśli nie przestanie padać, to oszaLEJE. 

Komentarze