Translate

Milusińscy.



Drogie dzieci, strasznie mi przykro, że w dzień waszego święta leje jak z cebra. Zapewne dzień sportu w waszej szkole odbył się w dusznej sali gimnastycznej, z wycieczki do lasu wyszły nici, a rodzice pomstują, bo w tej chwili roznosicie dom. Ale są też malutkie dzieci, które właśnie płaczą, bo się boją burzy. Dla was wszystkich,tych małych i większych, życzę pogody w sercu pomimo paskudnej pogody za oknem.
Ciocia Kika


Ps: Żeby nie było smutno z powodu deszczu i tego, że miałam wolny dzień, a nigdzie nie mogłam wyjść, obejrzałam "Hugo i jego wynalazek". Żałuję, że nie obejrzałam tego w kinie w 3D.
"Everything has a purpose, even machines. Clocks tell the time, trains take you places. They do what they're meant to do, (...). Maybe that's why broken machines make me so sad, they can't do what they're meant to do. Maybe it's the same with people. If you lose your purpose, it's like you're broken. (...) I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know. They always come with the exact amount they need. So I figured if the entire world was one big machine, I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason too."


Komentarze