Translate

Łatwe (i przyjemne) utwory Bacha






Dzisiaj moi uczniowie rozkręcali na lekcji długopisy. Najpierw robił to tylko chłopak, potem dołączyła dziewczynka. A myślałam, że będzie mądrzejsza i nie zarazi się od niego :P chłopak twierdzi, że to go odstresowuje. Wtedy przyszło mi na myśl, że ogólnie zajęcia manualne odstresowują. Więc zaraz po powrocie do domu wydobyłam keyboard i zaczęłam sobie przegrywać "Łatwe utwory" Bacha, które wyszukałam dla uczennicy na przyszły rok szkolny. Jej, wszystko mi się przypomniało, jak kiedyś były te nuty w domu i grałyśmy je razem z mamą. Bardzo przyjemne kawałki. Będzie miło je uczyć :) inwencje nie były już takie przyjemne...
Od dzisiaj zaczęło się rum(i)a(n)kowanie... Żołądek jak zwykle reaguje najsilniej w sytuacjach stresowych. Sprzęt biwakowy leży rozłożony na materacu i czeka na spakowanie. Jeszcze 2 dni...

Komentarze