Translate

Jestem MG!


Stało się: jestem oficjalnie Master Guide z chustą, kasetą z gwiazdą i wszystkimi stopniami oraz certyfikatem z numerem 3 😀 uroczystość złożenia zobowiązania instruktorskiego i zawiązanie chusty odbyło się w piątek 6 stycznia na zjeździe pathfinder "Strongman" w Chorzowie. Byłam nieco zaskoczona, bo nastawiałam się na sobotę. O kilku innych szczegółach uroczystości też dowiedziałam się 20 minut przed ceremonią, co spotęgowało moje przerażenie, ale ostatecznie wyszło bez żadnych wpadek 😊




Ten moment :)






Wszyscy MG w Polsce

Ponieważ nasyciłam się już tym nowym statusem, więc planuję zdobywać kolejny stopień, PLA Pathfinder Leadership Award.  To oznacza kolejne dwa lata szkoleń, ale mam motywację, żeby się nadal rozwijać 😀
Hitem na zjeździe okazał się hymn zuchowy o Samsonie ;) wszyscy "wywijali szczęką" długo po zakończeniu :)


A poniżej zapowiedź zjazdu w przyszłym roku!

Komentarze