Translate

Rewers - krajowy obóz letni Pathfinder 2016

Ronia - przyszły Master Guide

Dzisiaj kończy się krajowy obóz Pathfinder w Zarzęcinie nad Zalewem Sulejowskim. Chciałabym napisać, co się tam działo, ale tym razem nie byłam... Niestety od roku nie mam już wakacji i okres letni wypełnia praca. Cieszę się, że chociaż na campie będę mogła też coś porobić z pathfindersami. 
Kiedy przeglądałam wczoraj albumy z obozu i patrzyłam na te wszystkie mi znane twarze, żałowałam, że nie zaplanowałam choćby wyjazdu na weekend, przecież to tak niedaleko. Za każdym razem to niezwykłe patrzeć na te rosnące z roku na rok dzieci. Jeszcze pięć lat temu były w moim zastępie, a teraz są zastępowymi... Czuję radość i dumę jednocześnie, gdy widzę tę młodą reprezentację naszego kościoła. Cieszę się na widok Roni w mundurze i chuście z Brazylii. Jak tylko zobaczyłam to zdjęcie przy maszcie z flagami, to było to dla mnie najlepsze zdjęcie z całego albumu.


Jeszcze tylko tydzień pracy i... URLOP!!! 

Komentarze