Translate

Razão e Coração



Serce: Hej, jest tam kto?
Razão (Rozum - port.): Hey, how are you? My name is D...
Serce (na potrzeby czytelników dalsze dialogi tłumaczymy na polski): Hej, dlaczego mówisz do mnie po angielsku?
Razão: A jak mam mówić, po portugalsku?
Serce: Chwila, to nie jesteś moim starym dobrym kumplem Rozumem?
Razão: Ee, mam 30 lat, ale to chyba jeszcze nie oznacza, że jestem stary :P nie znam żadnego Rozumu, o którym mówisz.
Serce: Hmm, czyli jesteś zupełnie nowy?
Razão: Co masz na myśli mówiąc "nowy"?
Serce: Chyba mam deja vu... Nieważne :P
Razão: "Nieważne"? Hahahaha :D
Serce: No co, dlaczego się śmiejesz?
Razão: Ukrywasz informacje :P
Serce: Nie znam cię, mówisz do mnie w obcym języku, a ja mam wrażenie, jakbym cię znała... To jest dziwne... Znałam kiedyś człowieka, który mówił tak samo jak ty. Bardzo mi go przypominasz.
Razão: To ten Rozum, tak?
Serce: Tak.
Razão: To ciekawe... Jaki on był?
Serce: Był (w sumie cały czas jest) informatykiem, bardzo zasadniczy, mało towarzyski, krytycznie podchodzący do wszystkiego, co niepewne...
Razão: No to się u mnie nie zgadza: jestem biologiem, interesują mnie ssaki morskie, a w szczególności wieloryby, jestem zasadniczy i czasami krytyczny, ale absolutnie nie mało towarzyski :P
Serce: No widzę, że jesteś inny... Ale śmiejesz się tak samo, dopytujesz się tak samo... Pewnie dlatego, że ja niezbyt sprawnie mówię po angielsku i chcesz mnie dobrze zrozumieć... On dopytywał się nawet jak mówiłam po polsku. Czasami było to jak na kozetce u psychoanalityka...
Razão: Co ty mówisz, twój angielski jest w porządku. Ja też się ciągle go uczę... Widzę, że coś niezbyt miło go wspominasz...
Serce: Nie, nie... Przyjaźniliśmy się... Ale to stara historia. Nie będę cię nią zanudzać :)
Razão: Nie zanudzasz, jeśli masz ochotę, pisz śmiało :)
Serce: Jesteś bardzo uprzejmy... W tym jesteś jednak różny od starego Rozumu :P
Razão: No, no, jeszcze mnie dobrze nie znasz... Ale w każdym razie miło z twojej strony, że tak o mnie myślisz :P hej, nie powinnaś już spać? U ciebie jest już późno...
Serce: Powinnam... Boa noite, Razão :)
Razão: Boa noite, Coração :)

Komentarze