Translate

Koniec Wrzuty



Ostatnio odpuściłam sobie regularne śpiewanie, co niestety było słychać na dwóch ostatnich próbach zespołu :( dusiłam się przy wyższych dźwiękach, nie byłam w stanie normalnie się rozśpiewać, głos się łamał i ogólnie bieda z nędzą. Jedynym rozwiązaniem jest regularne śpiewanie nawet byle czego. Weszłam więc na zapomniany profil na Wrzucie, żeby pośpiewać i ponagrywać covery i okazało się, że... nie mogę się zalogować :( 
Chwila poszukiwań informacji w necie i znalazłam artykuł. Otóż Wrzuta przestała być zasilana nowymi materiałami i właściciel, Wirtualna Polska, zadecydował, że zostanie zmieniony regulamin i dostęp do strony. Materiały wideo zostały usunięte, zablokowano możliwość logowania oraz dodawania nowych materiałów. Użytkowników poproszono o skopiowanie dodanych materiałów (kiedy? Ja nie pamiętam, żeby mnie o coś takiego poproszono). Wielka szkoda. Straciłam darmowy portal do wrzucania nagrań. 
Nadal mam chęć tworzyć covery, więc wykupiłam sobie iSingPlus na miesiąc (14,90 zł), dzięki temu mam możliwość wrzucania dwóch swoich nagrań dziennie i parę dodatkowych opcji dla plików nagrywanych dzięki podkładom z iSing. Niewiele tego jest, jak się w praktyce okazało, ale trudno. Postaram się wykorzystać ten miesiąc jak tylko się da :)
Poniżej dwa nowe nagrania z wczoraj. Nie wiem, jak wyregulować mikrofon w komputerze (zestawie słuchawkowym? nie wiem, z którego ostatecznie zbiera), żeby nie sprzęgał. Jak do tego dojdę, obiecuję lepszą jakość :)


Komentarze