Translate

So Elixir


So Elixir, kwintesencja kobiecości

Zmysłowy i subtelny zapach dla kobiet, które pragną przyciągać wszystkie spojrzenia, czuć się atrakcyjnie i niezwykle kobieco...
Zapach promienny i zmysłowy, który pozostawia niezapomniane wrażenie.

Rodziny zapachów: drzewne, kwiatowe i owocowe

Woda perfumowana So Elixir niezwykła kompozycja naturalnych składników: absolut z jaśminu, absolut z bobu tonka, olejki eteryczne z bergamotki, róży damasceńskiej i paczuli, wyciąg z kadzidła.

Plusy produktu: Zapach, któremu trudno się oprzeć. So Elixir.
Zapach otwiera porywająca świeżość bergamotki, która przechodzi w czarującą nutę kwiatową róży i jaśminu. Doskonałym dopełnieniem, podkreślającym kobiecość zapachu, są wibrujące akordy paczuli, bobu tonka oraz kadzidła.

Buteleczkę 15 ml otrzymałam przy zakupie perfum "Moment de Bonheur" jako gadżet do torebki. Nie byłam przekonana na początku do tego zapachu, bo wydawał się mi za mocny, a zwykle używałam owocowych lub kwiatowych, bardzo delikatnych zapachów. Z tego powodu kupiłam różany "Moment de Bonheur". Ale "So Elixir" zaintrygował mnie i rozpyliłam go któregoś dnia, kiedy byłam ubrana w coś ciemnego i eleganckiego. I to było właśnie to - zapach na specjalną okazję. Niezwykle trwały, utrzymujący się niezmiennie przez cały dzień, chociaż to było zaledwie kilka kropel. Naprawdę kobiecy.

Dodatkowe zastosowanie odkryłam podczas naprawiania telefonu: perfumy, jako że zawierają alkohol, świetnie nadają się do czyszczenia klawiatury z resztek kleju. A przy tym telefon pachnie nie rozpuszczalnikiem, lecz jaśminem ;) Radzę sobie, jak zwykle;)

PS. Gdyby ktoś się pytał, co robię w najbliższy weekend, to jestem na Dolnym Śląsku i gram koncerty z All4Him.

Komentarze