Translate

Batman Begins


Rozum: Hej Serce, jak się masz?
Serce: Chora jestem. Nie wiem, jak to dzisiaj będzie z moją aktywnością, bo najchętniej zostałabym w domu.
Rozum: Ale nie możesz, bo musisz iść do pracy?
Serce: No, niestety... zobaczę, jak długo wytrzymam. Być może będę musiała odwołać ostatnie zajęcia.
Rozum: I co będziesz robić?
Serce: Nie wiem, poleżę, poczytam, obejrzę jakiś film...
Rozum: To ściągnij "Batman Begins", zrobimy sobie wirtualny wieczór filmowy ;) o której będziesz?
Serce:Jeszcze nie wiem, dam Ci znać, dobra?
Rozum: No dobra, to jak będziesz gotowa, to zaczniemy.

***
Rozum: Ja już jestem, a ty?
Serce: Ja też.
Rozum: No to startujemy.



***

Rozum: No i jak oceniasz film?
Serce: Eee... strasznie wolno się rozkręcał :P
Rozum: Delikatna jesteś. Kiepski był, akcja przeciętna i przewidywalna, efekty specjalne co najwyżej średnie.
Serce: Nie zniechęcaj się, obejrzyj "The Dark Knight". To zupełnie inny film, chociaż niby kontynuacja.
Rozum: No, może... Ale mnie rozczarował. Spodziewałem się czegoś lepszego.
Serce: A mi się podobały cytaty o strachu. To ostatnio prześladujący mnie leitmotiv...

You traveled the world to understand the criminal mind and conquer your fears. But a criminal is not complicated. And what you really fear isinside yourself. You fear your own power, the drive to do great or terrible things. Now you must journey inwards. You are ready.
[Przemierzyłeś świat, by zrozumieć umysł przestępny i pokonać swoje lęki. Ale przestępca nie jest skomplikowany. A to, czego naprawdę się boisz, znajduje się w tobie. Boisz się swojej własnej mocy. Boisz się swojej złości, tego, co cię popycha do czynienia dobrych lub strasznych rzeczy. Teraz musisz odbyć podróż wewnątrz siebie. Jesteś gotów.]

Rozum: Mi bardziej pokazanie, jak wykorzystanie tej samej teorii może służyć złu, jak i dobru.
Serce: No i jeszcze muzyka Zimmera. Słyszałam motywy z "Gladiatora" i czułam, że to musi być Zimmer.
Rozum: Czułaś... Ech, Serce, ty znowu po swojemu :P
Serce: No co :P chociaż raz byś mnie zrozumiał :P
Rozum: Staram się, Serce. Jestem cierpliwy i wyrozumiały jak mało kto. Ale Ty przechodzisz wszelkie pojęcie.
Serce: Przesadzasz, jak zwykle :P
Rozum: Tak, to ja przesadzam. A Ty jesteś w porządku. Niech tak będzie. Znikam do spania, ja jutro muszę wstać do pracy.
Serce: A ja nie :P dobrej nocy :)

Komentarze