Translate

Hey girl



Ten post miał się pojawić jutro z nagłówkiem:
-Co robisz w walentynki?
-Mam szkolenie z Excela. 😂

Miało też być tylko jedno zdjęcie Ryana Goslinga z tekstem o Excelu, a nie cała kolekcja memów. Ale szkolenie zostało przełożone na piątek, a ja właśnie odkryłam hity z internetu, które "zrobiły mój dzień" i skłoniły do rozważań o tematyce społecznej.
Skąd się wziął pomysł na memy z Goslingiem? Historię możecie przeczytać tutaj. Od lat jednak nie dziwi, że dziewczyny z całego świata marzą o Goslingu i wyobrażają go sobie jako faceta idealnego. Nie ujmując Goslingowi, trochę mnie to dziwi, bo, jak wiadomo, facet idealny jest jak yeti: krążą legendy, że ktoś go widział, ale nikt nigdy nie udowodnił jego istnienia. Nie mam pojęcia, kto jest autorem poniższych memów i domyślam się, że są to zarówno kobiety, jak i mężczyźni, bo niektóre nie pozostawiają suchej nitki na kobiecych naiwnych wyobrażeniach. Są prześmieszne, niektóre do bólu prawdziwe, obnażające naiwność, sentymentalizm. Jako memy doskonale ilustrują społeczne opinie i poglądy.
Aby moje dzisiejsze przekopywania internetu nie poszły na marne, postanowiłam stworzyć więc mini poradnik walentynkowy dla mężczyzn, którzy chcą zdobyć serce kobiety.


1. Jak zacząć?



Teksty od mistrza:







2. Okaż jej swoje zainteresowanie ważnymi dla niej tematami:







3. Okaż współczucie, empatię i gotowość do pomocy w każdej sytuacji. 
Po prostu odgaduj jej skryte pragnienia:









4. Bądź wyrozumiały dla niewinnych szaleństw i kobiecych słabości:



5. Zawsze doceniaj i dziękuj:






Drodzy panowie, nawet jeśli jest na obrazkach odrobinę przesady, to i tak w istocie rzeczy panie tym zasadom przytakną, czyż nie? 
Życzę dużo czułości, miłości i odrobiny szaleństwa nie tylko z okazji walentynek 😉💖


Komentarze