Translate

Breve Jesus Voltará!



To było jakieś kilkanaście lat temu, kiedy dotarł do nas film o misji w Brazylii. Na koniec była wykonywana pieśń, a właściwie dwie pieśni połączone w jedno: "Trąbcie wokoło" i "Pan przyjdzie wnet". W tle były niezwykłe sceny i pamiętam, jak byłam poruszona tym wykonaniem, bo zrozumiałam wtedy, że przyjście Jezusa jest naprawdę blisko, a w Brazylii nastąpiło wylanie Ducha Świętego. Ponieważ to było na kasecie VHS, więc gdzieś zaginęło i przypominałam sobie co jakiś czas, że takiej pieśni słuchałam, ale nie znałam słów po portugalsku, więc nie mogłam jej znaleźć. Dzisiaj przypomniała mi się znowu i zapytałam Diego, jak te pieśni się nazywają po portugalsku. Kiedy podał mi tytuły, wpisałam obie frazy i znalazłam tę samą pieśń, którą słuchałam w dzieciństwie :) popłakałam się ze wzruszenia, kiedy tego słuchałam. I pomyśleć, że musiałam kilkanaście lat czekać, żeby się nauczyć portugalskiego ;) 

Komentarze