Translate

Tytus, Romek i A'tomek


To nie Thursday, ale zrobię mały throwback*.
Wczoraj w Biedronce na zakupach będąc, nabyłam drogą kupna cztery zeszyty komiksów o przygodach Tytusa, Romka i A'tomka. Cieszyłam się jak dziecko, widząc znane mi od małego komiksy. Brakowało zeszytu II, który muszę dokupić i poszukuję dalszych zeszytów. Nie musi być w komplecie, kupię pojedynczo :)
Mama przymierza się do zakupienia serii Asteriksa. Ależ to będzie czytanie :)
Z okazji 1 września zaobserwowałam wszędzie żałobników w czarno-białych strojach. Serdecznie współczuję chodzić do szkoły w taki upał. Mamy niniejszym koniec wakacji, ale nie koniec lata... Pijcie dużo wody i uzupełniajcie elektrolity, żeby nie słabnąć, jak ja.


______________________________________
* throwback Thursday - zwyczaj zamieszczania zdjęć z przeszłości w czwartki. Nie pytajcie mnie, dlaczego czwartek, ja też nie mam pojęcia.

Komentarze