Translate

Guacamole z tymiankiem

Ostatnim moim odkryciem jest guacamole. To rodzaj pasty ze świeżego awokado. Znalazłam informację o tym w autobusie na tablicach z wiadomościami i potem kupiłam sobie opakowanie w Biedronce. Pycha! Mama przekonała mnie, że guacamole można śmiało zrobić samemu, wystarczy kupić dojrzałe awokado i wymieszać z czosnkiem. Ja dodałam jeszcze według przepisu z Kwestia Smaku soku z cytryny, trochę słodkiej papryki, soli i tymianku. Zmieliłam na gładki krem i gotowe! Naprawdę wyszło pyszne. Fantastycznie smakuje na chlebie z serem :)
Ferie powoli się kończą. Dzisiaj był naprawdę strasznie długi dzień, właściwie trudno powiedzieć dlaczego. Pracowałam sobie z książką przez 4 godziny, gotowałam obiad, oglądałam z mamą i Olą archiwalne odcinki X-Factora... Chyba czas zmienić miejsce i aktywność, bo zaczynam zapuszczać korzenie :P za dwa dni wyjeżdżamy na próbę do Pszczyny, a potem powrót do Warszawy, do pracy... A ja ciągle jestem niezdrowa. A do tego Ronia też się rozchorowała... Oj...



Komentarze