Translate

Sony Xperia Miro

Poszukiwania telefonu zakończone. Po 3 miesiącach śledzenia ofert na allegro nabyłam ten oto telefon o nazwie Sony Xperia Miro. Zamęczałam kilku kolegów, którzy sprawdzali dla mnie oferty i wyrażali swe opinie (i chyba mieli mnie serdecznie dosyć ;) Rozum na pewno, bo mnie konkretnie zrugał, że zamiast się zdecydować, to przerzucam odpowiedzialność na innych. Pewnie miał rację, ale wcale nie jest łatwo wydać kupę pieniędzy na sprzęt kupiony przez allegro, którego nawet nie możesz osobiście zobaczyć i nie masz pewności, czy nie uszkodzi się w paczce. Kupowałam kiedyś telefon na allegro bez konsultacji i skończyło się sprawą na policji, więc tym razem wolałam nie ryzykować.
Dzisiejsza akcja zasługuje jednak na sprawozdanie.
Przeglądając odpowiednio przefiltrowane oferty odkryłam, że pozaznaczane 3 dni temu aukcje obserwowane są już nieaktualne. Jedna została wznowiona i pojawiła się jeszcze kolejna, z Łodzi. Po chwili namysłu napisałam do Marka, czy mógłby go na miejscu obejrzeć. Kilka minut później Marek zadzwonił i powiedział, że dogadał się już z tym gościem i on przywiezie telefon pod wskazany adres w Łodzi. A że jutro Tomek wybiera się na próbę do Torunia, więc zmontował połączenie czterostronne i po kilku minutach rozmowy załatwiliśmy dostawę, formę płatności i dzisiaj po godzinie 18 telefon pojawił się u Tomka :) 3 miesiące namysłów i cała operacja przeprowadzona w ciągu kwadransa :) ciągle nie mogę w to uwierzyć, chyba dopiero jutro, jak zobaczę telefon ;)

A na dobranoc obrazek, który mnie powalił (na pewno wymyślił go jakiś mężczyzna :P)



Komentarze