Translate

Mężczyzna nie musi być piękny...


Mężczyzna nie musi być piękny
Jacek Fedorowicz

Mężczyzna nie musi być piękny,
Wystarczy, że ma w sobie coś,
Wystarczy, że czasem zamruczy ktoś basem:
„Z was, kolego, ciekawy jest gość.”

Chłopcy mają kompleksy,
Oblegają Peweksy,
Tu szampony kupują, tam kremy,
To bez sensu metoda –
Krem urody nie doda,
Zresztą po co uroda, gdy wiemy...

Mężczyzna nie musi być piękny,
Wystarczy, że zgrabny ma chód,
Gdy w kuchni się krząta
Czy sprząta po kątach,
W domu zawsze roboty jest w bród.

Baba pudrem się przytrze,
Wie, że baby są brzydsze,
Więc nie może wyjść na dwór tak sauté,
Chłopak nawet wprost z wanny
Jest ogólnie staranny,
Estetyczny nie tylko w sobotę.

Mężczyzna nie musi być piękny,
Wystarczy, że wdzięczny ma gest,
Gdy głos ma milusi, być piękny nie musi,
Chociaż wcale nie szkodzi, gdy jest.
Chociaż wcale nie szkodzi, gdy jest.
Gdy głos ma milusi, być piękny nie musi,
Chociaż wcale nie przeszkadza, gdy jest.

***
Piosenka, którą znałam tylko z podśpiewywania mojego taty, a czasem i mamy, ale dopiero wczoraj usłyszałam w oryginale. Jestem zauroczona :) chociaż głos Fedorowicza w tej piosence jest absolutnie niemęski :P
Kreatywność mojej drużyny jest wręcz niesamowita. Na razie nie mogę zamieścić prezentacji konkursowej, zamieszczam więc wolną twórczość, która zdobyła popularność na facebook'u:


Pozostał ostatni tydzień pracy w tym roku. Byle przetrwać z dziećmi, którym już wybitnie się nie chce uczyć i do domu...

Komentarze