Translate

Bad boy



Dzisiaj skończyłam czytać "Niedobrego chłopca" Olivii Goldsmith. Kobieta zgrabnie pisze: bez nadużywania wulgaryzmów, co świadczy o braku mądrych rzeczy do powiedzenia, bez drobiazgowego opisywania głupot, trafnie i dowcipnie. Chociaż momentami za dużo myśli w jednym dialogu.

Najbliżsi przyjaciele - On i Ona - spotykają się przy kawie w niedzielne wieczory, by ponarzekać na swoje nieudane życie osobiste.
Ona ma słabość do " złych chłopców ", On należy do " dobrych i romantycznych ".
Ona zdradza kilka sekretów na temat podrywania,a On korzysta.
Zabawna historia miłosna, napisana lekko i dowcipnie.
Przejrzałam kilkanaście artykułów do mojej pracy licencjackiej, napisałam zaczątek spisu treści i bibliografii i poczułam, jak to zadanie mnie przerasta. Jak ja wymyślę tyle mądrych rzeczy, żeby wyczerpać temat?

Komentarze