Translate

Lajkoniku laj, laj, poprzez cały kraj!...


Fot. Artur Flinta

Ostatni weekend minął pod znakiem obwarzanka i smoka wawelskiego, znaczy w Krakowie ;) naturalnie z grupą musicalową All4Him, która odważnie i dzielnie zagrała i zaśpiewała w kaplicy na Lubelskiej oraz w Nowohuckim Centrum Kultury.

Przygotowania do gardzenia Zacheuszem:P


Finał: Żyje Pan!
Fot. Artur Flinta

Zdjęcie, które ma szansę wylądować na plakacie.


I na dowód, że byliśmy w Krakowie...




Cóż dodać więcej...
Więcej zdjęć w galerii Artura i galerii Tomka.

Następny występ w stolycy:P

PS: Ciągle nie mogę wyzdrowieć. W sumie mogłam nie latać w sobotę wieczorem po Krakowie tudzież w niedzielę rano, mogłam mniej śpiewać i w ogóle się oszczędzać, tylko co wtedy miałabym z tego zjazdu? :P
PS2: Znów mam status studenta:) zaczęłam studia w Podkowie na zaocznej teologii i z niecierpliwością czekam stycznia na ulgi 49% ;)
PS3: Podpisałam umowę w szkole językowej:) jestem zatem lektorem języka niemieckiego:) aa, i odebrałam dyplom magistra. Uni ade:P Świat należy do mnie:P
PS4: Jak widać, jakoś odpaliłam nieszczęsnego neta. Ciekawe, na jak długo:P

Jak mnie natchnie na coś bardziej artystycznego i kreatywnego, nie omieszkam załączyć.
Tymczasem żegnam wylewnie.

Komentarze

Aga pisze…
Fajny był ten wyjazd :)
Cieszę się, że mogę z Wami śpiewać:)
Pozdrawiam!:*