Translate

Wiosenna wycieczka. Spacerowo po bulwarach i okolicach

Wczoraj wybrałyśmy się z Olą na wiosenną wycieczkę po rzeszowskich bulwarach nadrzecznych, bo zatęskniło się nam za lasem i zdjęciami :)

Tutaj pełna galeria:
http://picasaweb.google.com/kikah86/WiosennaWycieczkaSpacerowoPoBulwarachIOkolicach#

A poniżej najfajniejsze fotki :)

Przyłapana :P



Stairways to heaven ;)




Przyczajony tygrys...



...ukryty smok :P



I'm the king of the world!



Ola na wycieczce



"Lepiej jest dwom niż jednemu..." ;)



Krzycz: wiosna!



Wołaj: słońce!



Hande hoch! (Hands up! - wersja dla anglojęzycznych :P)


Dwie drogi...



Pogodniej :)



Black or white?



PS: "Rytmika - śpiewanie ciałem." Dzisiejszy pokaz dyplomów rytmiczek był jak zwykle niesamowity i pełen ekspresji. Najbardziej rozłożyła mnie choreografia do muzyki z filmu "Osada" - ściany z zasłony, niespokojny taniec, autentyczna groza wyrażona ruchem. A w "Duecie miłosnym" z elementami tańca góralskiego aż tętnił rytm :) aż przyjemnie było popatrzeć na końcu na tę armię rytmiczek z naszego wydziału, zgrzanych, spłakanych, ale dumnych z siebie :)

PS2: Męczą mnie te praktyki, muszę odsypiać godzinę w dzień wstawanie o 5.45. I trochę męczy mi się krtań od mówienia. Ale trzeba to jakoś przetrwać... Jeszcze 30 godzin...
A jutro nie muszę wcześnie wstawać :P sasasa :P

Pozdrawiam tym razem Tomka Sz., który mi w Częstochowie powiedział, że zaglądał na mojego bloga ;) zapraszam częściej ;)

Komentarze

Anonimowy pisze…
Zdjęcia super, bo i modelki ładne i fotogeniczne! Nie ukrywam, że zwłoki Marzanny robią wrażenie...a brak czwartego do brydża lub lepiej dwom... -rozśmiesza.Zastanawiam się jak to działa- obraz z pomysłem na komentarz czy obraz i potem pomysł na tytuł?
Może szkolnictwo to nie do końca Twoje powołanie ale fotografika...niewykluczone!AA