Translate

Lista przebojów


Hit the Road Jack
and don't you come back
No more no more no more no more,
Hit the Road Jack
and don't you come back No more

What'd you say

Hit the Road Jack

and don't you come back

No more no more no more no more,

Hit the Road Jack

and don't you come back No more


Woo woman woo woman,
don't you treat me so mean,
You're the meanest old woman I have ever seen,
I guess if you say so I have to pack my things and go (that's right)

Hit the Road Jack
and don't you come back

No more no more no more no more,

Hit the Road Jack

and don't you come back No more

What'd you say

Hit the Road Jack

and don't you come back
No more no more no more no more,
Hit the Road Jack

and don't you come back No more


Now Baby, listen Baby, don't you treat me this-a way
Cause I'll be back on my feet some day,
Don't care if you do, cause it's understood,
You got no money, and you just ain't no good
Well, I guess if you say so
I have to pack my things and go (that's right)

Hit the Road Jack
and don't you come back
No more no more no more no more,
Hit the Road Jack

and don't you come back No more

What'd you say

Hit the Road Jack

and don't you come back
No more no more no more no more
Well ... Uh, would you say?
I didn't understand you.
You can't mean that ...

Aw now Baby, Please.

What you tryin to do to me!?


***






















































Znalazłam dzisiaj przypadkiem stronę z coverami nagranymi przez Paulinę Lendę, słynną z programu Mam talent. Co tu dużo mówić, dziewczyna jest świetna. Potrafi zaśpiewać wszystko w swojej skali z taką interpretacją, że proszę siadać.
Zapraszam do odwiedzenia strony.
http://muzzo.pl/odtwarzaj/hit-the-road-jack-cover-r-charles,317944

Osobiście polecam następujące kawałki:
-Hit the Road Jack - absolutne mistrzostwo, wiadomo, że chrypki Charlesa nie da się zrobić lepiej niż sam Charles, ale i tak wykonanie Lendy powala czarnością głosu :) tutaj

-Frozen - trochę za ciemny głos w tej piosence, chyba wolałam Madonnę (jakkolwiek jej nie słucham), ale jej głos brzmi tak lżej: tutaj

-Ordinary People - nie znałam tej piosenki wcześniej, ale spodobała mi się ze względu na klimat. Trudno mi zdecydować, która wersja bardziej mi się podoba, sami porównajcie tutaj (oryginał J. Legend jest lżejszy, to chyba już domena Lendy, że śpiewa ciężko i w niektórych kawałkach po prostu zmienia zupełnie klimat piosenki)

-Ain't no sunshine - zdecydowanie polecam wersję Lendy. Jest bardziej klimatyczna, dopieszczona i taka smooth :) ale zawsze możecie porównać z B. Whithers: tutaj

-Spanish guitar - tutaj mam poważny dylemat, albowiem Toni Braxton jest po prostu genialna ze swoją delikatno-dźwięczną barwą (moje największe odkrycie tego dnia, gorąco polecam:) i nazywanie Lendy polską Toni Braxton jest dla mnie cokolwiek przesadzone. Myślę, że po prostu różnią się doświadczeniami i to słychać - tutaj

- Cry me a river - już po pierwszych dźwiękach Lenda skojarzyła mi się z Dianą Krall - niemal podobna barwa, choć (znowu to podkreślę) Diana śpiewa delikatniej ;) ale Lenda zrobiła fantastyczny klimat, zupełnie inny, niż w oryginale Ella Fitzgerald. Tak bardziej nowocześnie. Niestety nie mam dobrego wykonania Elli. Musicie zapytać rodziców ;) A Dianę możecie posłuchać tutaj

-Twoja miłość - są piosenki, które są piękne i brzmią pięknie za każdym razem, gdy wykonuje je ktoś dobry, niezależnie od tego, kim on jest. I tutaj Mietek Szcześniak i Paulina Lenda mogą podać sobie ręce, bo nie chodzi tutaj o porównywanie, kto zaśpiewał lepiej, ale o sam tekst, który... porywa serce do nieba. Posłuchajcie tutaj .

Życzę wszystkim dobrego, muzycznego dnia :)

Komentarze