Translate

Magia olewania



Książka przyciągnęła moją uwagę okładką i nawiązaniem do "Magii sprzątania" Marie Kondo. Ideą są mentalne porządki i wyznaczenie spraw, którymi nie warto się przejmować, a także tych, którym chcemy poświęcić czas, energię i pieniądze. Cóż, dzięki nonkonformistycznemu podejściu do życia mojej mamy już dawno przerobiłam większość lekcji z tej książki, m.in. nie przejmowanie się rodzinnymi imprezami, których nie popieram lub nie mam na nie ochoty; życie nauczyło mnie też szybko, żeby nie zgadzać się na wszystko, co chcą mi ludzie wcisnąć do zrobienia. Ale ciągle jest wiele rzeczy, które warto sobie odpuszczać i nie przejmować się wszystkim tak bardzo, jak to mam w zwyczaju. Książka jest pisana żartobliwym językiem, doda dystansu do poważnych spraw i rozjaśni  w głowie zagonionym w kieracie ludziom. Niniejszym polecam!

Komentarze