Translate

Nazywam się niebo.


Kupiłam nowego macbooka pro z 2012 roku. Kurier dojechał następnego dnia dosłownie przed wyjazdem na camp. Komputer ma 4 GB ramu, 500 GB dysk, 13-calowy ekran, jest szybki i zgrabny i bardzo dobrze mi się na nim pracuje :) Ma tylko jedną niedogodność: niemiecką klawiaturę. Nie przeszkadza mi to specjalnie, bo jak piszę, to prawie nie patrzę na klawiaturę i mam oczywiście ustawiony język polski, a niemieckie znaczki i tak mi się przydadzą do tłumaczenia :) 

Zdjęcie z podróży na camp. Zatrzymaliśmy się na krótką drzemkę dla kierowcy i wyszłam kawałek dalej w las i zobaczyłam taki niezwykły widok. Ktoś skomentował to: "Windows XP" ;)

Daniel nie mógł w tym roku przyjechać na camp i zobligował mnie do pisania mu codziennych relacji, żeby umieszczać to na stronie http://mlodzi.adwent.pl i żeby sporządzić potem artykuł na adwent.pl , chodzę więc z komputerem i robię na bieżąco notatki z tego, co się dzieje. Oczywiście są transmisje z porannych i wieczornych wykładów na hopechannel.pl , pewnie niedługo pojawią się zdjęcia, ale nie wszystko da się obiektywami zobaczyć :)

Dalszy ciąg relacji będzie pewnie przeklejeniem moich notatek dla Daniela.

Komentarze