Translate

Jezu chcę Cię wielbić




Jezu chcę Cię wielbić
(Jesus I will)

1.   Płynie przez palce czas
W ciszy mijają dni
Słońce rozjaśnia twarz
W deszczu spływają łzy
W świecie niepewnych spraw
Jezus jest wciąż ten sam.

Ref.
Jezu, chcę cię wielbić
I w radości, i przez łzy
Jezu, przyjmij dzięki,
Bo nadzieję dajesz mi
Jezu wznoszę ręce
Chcę przy tobie zawsze być
Twa miłość trzyma mnie
Dla ciebie chcę żyć.

2.  Ktoś wnosi słońca blask,
By znowu odpłynąć w cień
Zmierzch kryje smutną twarz
Po nocy znów przyjdzie dzień
Zaufam Ci, bo wiem,
Jezu, nie zmieniasz się

Ref.
Bridge
Tobie chcę śpiewać radości mej pieśń
Radością napełniasz mnie ty
Twe słowo pochodnią na ścieżkach mych jest
Ty Panie rozjaśniasz me dni, oooooo

Ref. w E

Tekst polski: Kika&Ola
Muzyka: Faith First

***

W piątek wieczorem dopadły mnie muzyczne wspomnienia i zaczęłam słuchać utworów z koncertów FamilyReunion, w tym Faith First. Graliśmy kilka z nich z Chofeszem. Pamiętam, jak mówiliśmy o nich, że to pieśni "z mocą". Pisałyśmy z Olą polskie teksty do nich, często inspirowane doświadczeniami, jak powyższy. Czasem jest mi żal, że nikt już tego nie gra. Przesłałam ten tekst jednemu Gitarrefanatiker, niech zrobi z tego użytek :)

Komentarze