Translate

Tabuspiel, die Reisen des Apostels Paulus... i mnoga, mnoga activities :P



Rozum: Hej, jesteś?
Serce: Jestem, a co?
Rozum: Serce... No, chciałem cię przeprosić. Głupio się wobec ciebie zachowałem, no naprawdę. Nie chciałem być przykry. Ja tylko... czasem za szybko mówię, co myślę.
Serce: Wiem, Rozum, wiem.
Rozum: No i źle cię traktowałem. Przez to, że źle o tobie myślałem. Zrobiłaś tylko coś nie tak, a ja zarzucałem cię lawiną wyrzutów, nawet nie chciałem słuchać twoich wyjaśnień.
Serce: Eech... Wiesz, super miła to nie jestem i potrafię cię nieźle wkurzyć, jak to ostatnio bywało....
Rozum: Uch, potrafisz, jak nikt inny... Co nie znaczy, że mam prawo się tak wobec ciebie zachowywać. Jeszcze raz cię przepraszam.
Serce: W porządku, Rozum. Zbyt długo cię znam, żeby brać do siebie wszystko, co powiesz. Zawsze możemy zacząć od nowa i nie wypominać sobie tego, co było.
Rozum: Postaram się... Chociaż nic nie poradzę na to, że pamiętam.
Serce: Pewnie, że pamiętasz, ale nie musisz sobie przypominać... Zbyt często :P
Rozum: Jasne :P
Serce: Cieszę się, że jest znowu ok. Brakowało mi Twoich żartów... Nawet tych ze mnie:P Nawet do pęcherza na stopie można się przyzwyczaić, a co dopiero do takiego upartego i wrednego Rozumu, jak ty... :P
Rozum: Zawsze do usług, Serce :P

***

Sesja, sesja w Podkowie:P wczoraj poszły Dzieje Apostolskie i podróże Pawła (ach, straszyli, straszyli, a tu się proste okazało, jak się człowiek wszystkiego nauczył ;). Za tydzień kolejne egzaminy. I chyba wakacje...
Poszukuję niemieckiej wersji gry Tabu dla dzieci. W ogóle potrzeba mi gier językowych, żeby z tymi przedszkolakami i pierwszoklasistami coś robić, bo nie wysiedzą spokojnie tylko i wyłącznie rysując. A podczas gier da się je wyjątkowo łatwo nakłonić do swobodnego mówienia po niemiecku.
Zaczynam się wkręcać w to nauczanie...

Komentarze

A może weź jakieś proste gry i po prostu mów z dziećmi po niemiecku? Wiele gier możesz sama przygotować, ja tak robię.