Translate

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides


Dziś wieczorem, z okazji Dnia Dziecka, wybierzemy się z ekipą do kina na nowych Piratów z Karaibów :) wprawdzie nie oglądałam części drugiej ani trzeciej, ale nieważne. Chodzi o spędzenie czasu w miłym towarzystwie :)
Net ostatnio się zabrał i poszedł, więc korzystam gościnnie z sali w szkole. Czuję się nieswojo tutaj, zbyt duży pogłos i w każdej chwili może ktoś wejść i zabrać salę na zajęcia. Więc niefajnie. Ale to już ostatnie kilka tygodni do wakacji, gdzie większość czasu będę poza domem. Więc co mi z neta ;)
W każdym razie wiedzcie, że wszystko dobrze, słońce znów świeci intensywnie, a w głowie tłuką mi się dziecięce piosenki niemieckie, bo to wszak Dzień Dziecka, a ja wciąż pracuję jako nauczycielka tego szlachetnego języka, ku własnemu zdumieniu z dziećmi właśnie :P tego bym się po sobie nie spodziewała...

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Italien fahr’n?
Alleine fahren mag ich nicht
Da nehm‘ ich mir die Angela mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will in die Türkei mitfahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir die Hatice mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Griechenland fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir den Costas mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Spanien fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir die Carmen mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Afghanistan fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir den Mirwais mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Kosova fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir Lindita mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Afrika fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir den Yusuf mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit nach Australien fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir die Helen mit

Tschuff-tschuff-tschuff die Eisenbahn
Wer will mit in den Deutschkurs fahr’n?
Alleine fahren woll‘n wir nicht
Da nehmen wir die Kinder mit

Wszystkiego, co radosne, kolorowe, beztroskie i pogodne z okazji Dnia Dziecka :)

Komentarze

Zdecydowanie lepiej jest pracować z małymi dziećmi niż z dziećmi w wieku 11-13 lat. Gwarantuję Ci, że jest to prawdziwa szkoła przetrwania! Teraz to ja mam stalowe nerwy. Nie mam wyjścia, bo inaczej by mnie zjedli :)