Translate

UMAtko...


"Dlaczego zawsze trzeba o czymś rozmawiać, żeby nie było głupio?"
Mia Wallace z Pulp fiction

Uma na moim blogu po raz drugi. Tym razem w mojej interpretacji. Nadwyrężyłam sobie plecy od wyginania się do tego zdjęcia, a siostra dostawała białej gorączki, jak przekręcałam rękę nie tak, jak trzeba, ale zdjęcie jest. Z fryzurą i o.
Wkurzyłam się ostatnio. Na wszystko i wszystkich.

"Czy naprawdę wartość kobiety mierzy się tylko facetem, z którym jest?"

Nigdy w życiu

Albo odwrotnie: czy jeśli mądry, inteligentny i wrażliwy facet ogląda się za mniej inteligentną, rozchichotaną i chętną panną, to co można powiedzieć o jego wartości w tym momencie? Zdesperowany? Może poczekać aż zmądrzeje? A może niech się buja?...


"Z pustego to i Salomon nie naleje. Możesz dostać tylko to, co on ma! Jak miał, to ma. Jak ma, to daje.. A jeśli nigdy nie miał? Czy mój Eksio miał to, czego ja od niego chciałam? Tak niewiele przecież – żeby mnie kochał do końca życia. A tak w ogóle? Jeśli dana kobieta chce nagle czułości? Ni stąd, ni zowąd? Troskliwości? A nie daj Boże, bliskości, intymności? A skąd taki ktoś może wiedzieć, co to znaczy? Tak nagle? Bez uprzedzenia? Bez wypowiedzenia tamtej umowy, w której nic nie było o takich fanaberiach? Wszystko zrozumiałam.(...) Więc czułości mogę oczekiwać od mężczyzny czułego. Seksu od takiego, który seks z nami lubi. Rozmowy od rozmownego. Przyjaźni od przyjaznego, a nie od takiego, co to jeszcze stosunków z mamusią nie uregulował, mimo że czterdziestka na karku. Szacunku od takiego, co kobiety szanuje. Pieniędzy od bogatego, i tak dalej..."

Nigdy w życiu



"Czyżby zapomniała, że oni wszyscy są tacy sami? Inny... W życiu nie widziałam innego mężczyzny. To znaczy różnią się, oczywiście zewnętrznie – i też tylko trochę – od... na przykład od prezydenta. I to też niektórzy.(...) Ustrzeż mnie, Panie, od mężczyzny, o którym pomyślę, że jest inny."

Nigdy w życiu

Wiosna idzie, laski kwitną, zaczyna się sezon łowiecki...
Nie dam się temu zbiorowemu szaleństwu. Bujajcie się wszyscy.

Komentarze