Translate

Nie lubię poniedziałku.



Sen
Edyta Bartosiewicz

To jest mój sen ten sen przeraża mnie
W pokoju bez ścian zamykam się
Nie ma nic nie ma mnie niby bezpiecznie
Ale wcale nie jest dobrze w moim śnie

To jest mój sen ten sen zawstydza mnie
Zachłanna i zła wciąż więcej chcę
Nie ma nic nie ma mnie niby cudownie
Ale wcale nie jest dobrze w moim śnie

Budzi mnie wiatr - wiatr niesie strach
Budzi mnie deszcz - deszcz tuli mnie
Budzi mnie blask gorących dni
Budzi mnie krzyk - czy wciąż się śni?

Nie ma nic nie ma mnie niby bezpiecznie
Ale wcale nie jest dobrze w moim... śnie

Budzi mnie wiatr - wiatr niesie strach
Budzi mnie deszcz - deszcz tuli mnie
Budzi mnie blask gorących dni
Budzi mnie krzyk - czy wciąż się śni?

***

Dwa obrazy, które dzisiaj zdemotywowały mnie do reszty:

Pierwszy...

...i drugi.

Reszta już bez zdjęć:
-od trzech dni ból brzucha, mdłości i brak apetytu na cokolwiek;
-deszcz i powrót z pracy bez parasola;
-stres z każdego możliwego powodu przez cały ubiegły tydzień;
-nieujarzmione włosy;
-emocjonalno-komunikacyjna posucha.

Poza tym wszystko świetnie. Nagraliśmy płytę, gramy kolejne koncerty, żyję, mam co jeść i jak zwykle co i z kim robić. Tylko dlaczego mnie to dzisiaj wcale nie cieszy?

Komentarze