Translate

It's a beautiful day!! :D




Naprawdę piękny dzień
Lady Pank

Piękny dzień, naprawdę piękny dzień
Niemal jak z bajek Disney'a
W taki dzień, każdy jest pewny, że
Cały świat do niego się śmieje

A ona przy kompie tkwi
W zamkniętym pokoju
Przez okno przesącza się
Ledwie wątła światła nić
Wysyła do świata list
Że pragnie spokoju
I winny tu nie jest nikt
Tak po prostu musi być

Piękny dzień, naprawdę piękny dzień
Wiosna tuż, pachnie w krąg majem
Chyba ktoś zawołał imię jej
Może tak tylko się zdaje

A ona od dawna już
Nikogo nie słyszy
I na nic tu szkoła, dom
Nie przyjmuje żadnych słów
Powoli za krokiem krok
Pogrąża się w ciszę
Nad cały ten świata zgiełk woli swą krainę snów

Na półce pluszaków rząd
I miś na dywanie
Bezradnie się patrzą na
znikający w oknie cień
I nikt nie zrozumie jej
I tak już zostanie
Jak nagle urwany film
W ten naprawdę piękny dzień

***

Coraz bardziej zakochuję się w Łazienkach. Zimą nawet nie miałam ochoty tam wchodzić, żeby nie być rozczarowaną. Ale wiosna tak przyjemnie musnęła park i znowu jest pięknie, tak, jak pamiętałam, ze było w lecie. A nawet jeszcze piękniej, bo świeżo.
Ostatnio wychodzę z książką na którąś ławkę i łapię promienie słońca, żeby móc funkcjonować. Jestem uzależniona od słońca. Jak go nie ma dłuższy czas, robię się nerwowa, zrzędliwa i nieprzyjemna. A tak wygrzewam się w słońcu jak kot i radośnie mruczę, uśmiechając się do ludzi. Słońce (oczywiście nie za mocne) powinno świecić cały rok, żeby wszystko z człowiekiem było jak należy.
Dzisiaj było tak pięknie, że zbojkotowałam komputer i gadu w telefonie i rozłożyłam się właśnie w słońcu z książką. I tak nie było do kogo pisać. Te święta... Wszyscy gdzieś wyjeżdżają. Nawet ja wyjeżdżam: do lasu, "poskromić dzika i zapolować na niedźwiedzia". Miło by było wrócić z takim misiem do przytulania, co? ;)
I dzisiaj stwierdzam z radością: mam fajnych przyjaciół. I tych blisko, którzy odwiedzają cię z przepysznym indyjskim daniem i są tacy kochani i uczynni, i tych daleko, którzy sprawiają ci miły prezent przed końcem miesiąca...

Pozdrawiam tych wszystkich, którzy sprawili, że to był naprawdę piękny dzień :)
Niech jutrzejszy także taki będzie 4U2 ;)

Komentarze