Translate

Snow is all around ;D ---> nach Hause

Posprzątałam mieszkanie, spakowałam rzeczy do prania, jakieś produkty spożywcze, które zostały w lodówce i za kilka godzin jadę do domu na święta ;) Sama zostałam w pustym mieszkaniu. Wszyscy już pojechali... Jeszcze tylko ja podążam na 2 godziny do muzyka po jakieś nuty...
Tydzień odpoczynku od chodzenia na zajęcia, z dala od cywilizacji (net wprawdzie jest, ale dostęp do miasta ograniczony ;) robię małe ograniczenie kontaktów wirtualnych ;) trzeba pobyć z rodziną :)
Wzięłam kilkanaście filmów, w tym sporo animowanych dla Roni. I "Potop", czyli mikołajowy prezent od Błażeja :) Już Ci dziękowałam, prawda? A wiesz, kto ptasie mleczko w większości zmłócił? Filip ;P ten, którego miało to ominąć, bo faceci przeważnie nie wierzą w Mikołaja :P

A korzystając z okazji, chciałam pozdrowić serdecznie Miłosza (choć i tak wiem, że tu nie zajrzy), najlepszego skrzypka z naszego muzyka, z którym miałam przyjemność akompaniować na fortepianie moim kochanym wokalistkom, Natalce i Beatce, na wczorajszym koncercie kolęd :) Dziewczyny, dla was buźki :* :*
A dla Miłosza specjalne pozdrowienia:
Wielkie dzięki za koncert, panie Wieliński ;) Grać z Panem to był prawdziwy zaszczyt :) Pozdrawiam serdecznie i radosnych ferii świątecznych życzę (piękny śnieg właśnie za oknem pada ;)

Ta od germanistyki, Fis-durów, Des-durów i poniekąd od fortepianu;)


Naprawdę śnieg pada :) a już wątpiłam w zimę... Rozum twierdzi, że do Sylwestra się nie utrzyma. A jak on coś mówi, to tak będzie, niestety... A tak liczyłam na kulig w Pszczynie... Zapowiadają co roku, że będzie i ciągle nic...
No nic. Koniec tego ględzenia. Zamykamy neta na kochanym komputerku laptopopodobnym, aczkolwiek stacjonarnym i wybywamy (ja i moja prawdziwa tożsamość :P) do zaśnieżonej krainy, nazywanej przez Ronię Bajkówką ;)
Jeślibym nie pojawiła się do Nowego Roku (co jest wielce prawdopodobne), to składam wam wszystkim czytającym serdeczne życzenia świąteczno-noworoczne i wszystkiego, co piękne i o czym marzycie :) bawcie się dobrze w Sylwestra, tak jak ja w Pszczynie ( I hope ;)
Ściskam, całuję, pozdrawiam :* :* :*
Do zobaczenia za rok ;)

Komentarze