Translate

Dzwonek mnie obudził rano ...

Wiem, że to jeszcze trochę trzeba poczekać. Ale dzisiaj ta piosenka jest dla mnie adekwatna.

♫ Ja jestem Nowy Rok
Elektryczne Gitary

Dzwonek mnie obudził rano
wyglądam przez drzwi
nagle nogi mam jak z waty
czy to jeszcze mi się śni
jednak się zebrałem w sobie
o co chodzi pytam marszcząc groźnie brwi
i słyszę : ja jestem nowy rok
przynoszę nowe dobre dni

znowu mnie obudził hałas
obróciłem na bok się
na ulicy pełno ludzi
słońce grzeje w rowie mnie
ktoś podaje mi rękę
myśmy już się gdzieś widzieli świta mi
tak bo
ja jestem nowy rok
przynoszę nowe dobre dni
on jeszcze raz mi mówi
ja jestem nowy rok
przynoszę nowe dobre dni

dozorczyni do mnie rzekła
że zamierza uciec z piekła
w nic nie wierzy robi co do niej należy
młoda przedszkolanka mówi
że się już w tym wszystkim gubi
straszy niczym teraz wszystkich nas policzy

znowu mnie obudził hałas
ktoś dobija się do drzwi
wydostałem się spod stołu
czy to jeszcze mi się śni
jednak ktoś za progiem czeka
to pomyłka mówię zatrzaskując drzwi
a on tam woła:

ja jestem nowy rok przynoszę nowe dobre dni
i jeszcze raz go słyszę
ja jestem nowy rok przynoszę nowe dobre dni
on wcale nie przestaje
ja jestem nowy rok przynoszę same nowe dobre

***

Dzisiaj o godzinie 6.30, kiedy ledwo otrząsnęłam się z sennej nieświadomości, zadzwoniła do drzwi jakaś kobieta z ankietami. Nie miałam siły ani ją ochrzanić, co za porę sobie wybrała, ani zaprotestować. Ludzie mogą ze mną zrobić, co chcą.
No, prawie. Nie znoszę rad, kiedy o nie nie pytam. A najbardziej tych od facetów, co powinnam ubierać, żeby się im podobać. Oni myślą, że jak mnie lepiej znają (np. brat, znajomy, przyjaciel), to mogą mi wmówić wszystko :P
Idę na uczelnię. Śpiewamy dzisiaj kolędy. Przyniosę mój pseudoinstrument klawiszowy i będzie radocha. Trzeba mieć coś z życia, jak wszystko naokoło dołuje skutecznie.
Ade.

Komentarze

Anonimowy pisze…
a może strój króliczka-body z ogonkiem i pluszowe uszka...żałosny facet AA