Translate

Piękno rodzi się w uśmiechu oczu jasnych i serca pogodnego :)


♫ Między ciszą a ciszą ♫
Grzegorz Turnau

Między ciszą a ciszą sprawy się kołyszą
i idą i płyną póki nie przeminą
każdy swoje sprawy trochę dla zabawy
popycha przed siebie po zielonym niebie

a ja leżę i leżę i leżę
i nikomu nie ufam i nikomu nie wierzę
a ja czekam i czekam i czekam
ciszę wplatam we włosy i na palce nawlekam
na palce nawlekam

między ciszą a ciszą sprawy się kołyszą
czasem trwają bez ruchu klepią się po brzuchu
ale czasem i one lecą jak szalone
wystrzelają w przestworza
i spadają do morza

a ja leżę i leżę i leżę ...

między ciszą a ciszą sprawy się kołyszą
sprawy martwe i żywe
nie do końca prawdziwe
między ciszą a ciszą sprawy się kołyszą
i idą i płyną
póki nie przeminą
póki nie przeminą
póki nie przeminą

a ja czekam i czekam i czekam
i tylko ciebie wciąż wołam
Ciebie wzywam z daleka
więc ja leżę i leżę i leżę
bo tylko Tobie zaufam

więc ja czekam i czekam i czekam
i tylko ciebie wciąż wołam
Ciebie wzywam z daleka
więc ja leżę i leżę i leżę
bo tylko Tobie zaufam
tylko tobie uwierzę
tylko tobie uwierzę
***

Od dzisiaj wierzymy w mieszkaniu w Mikołaja ;) dwie paczki jednego dnia :) dziękujemy :*

Dowiedzialam się, jak brzmi moje imię po japońsku:

Arisa Karamorita
Też chcecie sprawdzić? Zajrzyjcie na stronę:
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/721

I uważajcie: *Bishoujo to dziewczynka, a *Bishounen - chlopczyk ;P

A w ogóle to rozpływam się dzisiaj radością z życia. Bo dzień był piękny, nieskończenie radosny, wypełniony przyjaznymi ludźmi i doskonałą muzyką :)
Wy wszyscy, którzy byliście ze mną w tych radosnych momentach dnia, jesteście dla mnie szczególni :)
Tak cieszyć się i nie przestawać :)

Komentarze