Translate

Wszystko jest jasne, gdy jesteś Ty! :)))



"Tylko ze słyszenia wiedziałem o tobie, lecz teraz moje oko ujrzało cię. Przeto odwołuję moje słowa i kajam się w prochu i popiele."
Job 42, 5.6

Tydzień temu przemówiła do mnie szczególnie lekcja szkoły sobotniej i cytat:
"Bóg nigdy nie powie ci, co ma zamiar uczynić. On objawi ci, kim jest."
Zwykle kiedy coś takiego przeżywam, mam ochotę jakoś to artystycznie wyrazić. Wtedy mi sie nie udało tak, jak chciałam. W ostatni piątek, kiedy wróciłam z zajęć, Ola od wejścia zaatakowała mnie pomysłem na piosenkę, jak się wyraziła: "w stylu TGD" ;) miała zarys melodii i tekstu. To były właśnie słowa, które chciałam wyrazić :) Piątkowy wieczór i sobotni dzień (zostałyśmy w domu, bo byłyśmy chore) spędziłyśmy na dopracowywaniu i kształtowaniu całej piosenki. Melodia i tekst Oli, aranżacja i harmonia moje.
Jak dobrze pójdzie, to w pełnym aranżu i brzmieniu usłyszycie ją w wykonaniu Chofesz :)

Tyś wszystkim dla mnie jest

by Kika&Ola

Jak znaleźć czas, gdy tyle spraw?
Doba za mało godzin ma.
Jak pokonać swój lęk, gdy zabiera mi sen,
Kiedy niepokój zdradza twarz?
Skąd siłę mam brać, żeby ponownie wstać?
Życie wędrówką - trzeba iść.
Gdy pytań mam sto, Boże, ty przy mnie siądź,
Wszystko jest jasne, gdy jesteś Ty!

Ref:
Tyś wszystkim dla mnie jest! (Tyś wszystkim dla mnie jest)
Przy Tobie znika strach! (Nie musze się bać)
Bo z Tobą życie nabiera barw.
Wszystko ma swój sens.

Bridge:

Bo gdy przychodzisz, uśmiech wraca na twarz.
Już nie mam pytań, wszystko proste się staje.
Potrafię tylko cieszyć się, że jesteś tu...

Ref: (2x)
Tyś wszystkim dla mnie jest! (Tyś wszystkim dla mnie jest!)
Przy Tobie znika strach! (Nie muszę się bać!)
Bo z Tobą życie nabiera barw.
Wszystko ma swój sens.
Wszystko ma swój sens.


Komentarze

Anonimowy pisze…
Tekst fajny, a wykonaniu Chofeshu naprawdę robi wrażenie... :D całuję!!