Translate

Po prostu jaśniej...


Po prostu jaśniej, po prostu prościej
Niech "tak" oznacza "tak"

a "nie" znaczy "nie"

Jeżeli prawda przynosi wolność

Niech dziś wyzwoli nas

Ciebie i mnie, ciebie i mnie...


Prawda wyzwala.
Podejmując decyzję, że chce się żyć odważnie i otwarcie, zaczynają rozwiązywać się niemożliwe do rozwiązania sprawy. Nagle człowiek odkrywa nowe możliwości, staje przed nowymi wyzwaniami i stwierdza, że wszystko może w Tym, który go wzmacnia :)
Ale czasem opadają mnie wątpliwości, czy podjęłam właściwą decyzję... Czy nie zamknęłam za sobą drzwi, których nie będę mogła potem otworzyć... Nie jest łatwo podkreślić miniony rok grubą kreską i żyć inaczej...


♫ O sobie samym ♫
Robert Gawliński

Kiedy tak parzysz na mnie i czuję twój lęk
Taki sam jak mój przed nieznanym
Nie wiem co będzie z nami
I niewiele wiem o sobie samym

Patrz tylu ludzi pobłądziło gdzieś
Ich domy rozpadły się i straciły sens
Nie wiem co będzie z nami
I niewiele wiem o sobie samym


Lecz proszę Cię teraz uwierz mi
Nieważne w życiu są przyszłe dni
Ja wierzę że miłość zawsze trwa
Choćby zło miało swój najlepszy czas


Patrz tylu ludzi błądzi gdzieś
Ich domy rozpadły się i straciły sens
Więc jeśli piękno żyje w nas
To dajmy mu siłę i pozwólmy mu trwać

Kiedyś wszystko będzie jasne :) chcę wierzyć, chcę mieć nadzieję, chcę kochać :)
Będzie dobrze :)

Komentarze