Translate

KikaTur Instagram profile - znowu gdzieś mnie poniosło?


Założyłam publiczne konto KikaTur na Instagramie, żeby dzielić się zdjęciami i wspomnieniami z podróży po kolejnych krajach świata. Obecnie na liczniku mam 17 krajów. Odwiedzenie pierwszych dziesięciu zajęło mi... 30 lat :P kolejne 10 zaliczę w 3 lata. 
Kiedy udostępniam kolejne zdjęcia z podróży albo składam wniosek urlopowy, ludzie mówią: znowu gdzieś jeździsz? Tak, ostatnio się rozkręciłam z podróżowaniem. Wyznaczyłam sobie ambitny cel i z roku na rok zwiększa się ilość miejsc, które odwiedziłam. Moje podróże stają się coraz bardziej śmiałe. Przekraczam nie tylko granice państw, ale i swoich obaw i możliwości. Planuję coraz dokładniej nie tylko dla siebie, ale i dla innych. Każda wyprawa to nowa umiejętność podróżnicza i kawałek wiedzy co i jak. 
Podróżowanie to nie tylko beztroskie wydawanie pieniędzy, ale inwestycja w swój rozwój i osobiste szczęście. Jest niewiele rzeczy, które cieszą w sposób długotrwały, nawet jeśli się skończą. Każda podróż to bagaż wspomnień, do których chętnie się wraca i nigdy się nie żałuje tego, co się na nie wydało.


Kiedy złapiesz bakcyla podróżowania, nie ma na to żadnego lekarstwa. 
Już wiem, że będę szczęśliwie chory do końca życia. 
Michael Palin

Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi.

Różnica między ludźmi, którzy realizują swoje marzenia 
a całą resztą świata nie polega na zasobności portfela. 
Chodzi o to, że jedni całe życie czytają o dalekich lądach i śnią o przygodach, 
a inni pewnego dnia podnoszą wzrok znad książki, 
wstają z fotela i ruszają na spotkanie swoich marzeń.
Wojciech Cejrowski

Podróż jest jak małżeństwo. Podstawowym błędem jest myślenie, że możesz ją kontrolować.
John Steinback

Podróżowanie jest brutalne. Zmusza cię do ufania obcym i porzucenia wszelkiego co znane i komfortowe. Jesteś cały czas wybity z równowagi. Nic nie należy do ciebie poza najważniejszym – powietrzem, snem, marzeniami, morzem i niebem.
Cesare Pavese

Dlatego podróżowanie niczemu nie służy. 
Jeśli ktoś nie ma nic w środku, nie znajdzie też nic na zewnątrz. 
Daremnie szukać po świecie czegoś, czego nie można odnaleźć w sobie.
Tiziano Terzani


Komentarze