Translate

All4Him - time to say goodbye


Nadszedł dzień, którego nikt nie oczekiwał, ale jednak się wydarzył. Zakończyłam po 10 latach moją działalność w All4Him. 
Mam poczucie dobrze wykorzystanego czasu. To było dobre, satysfakcjonujące 10 lat pracy #welldone Spełniłam moje marzenie o napisaniu musicalu. Stworzyliśmy 3 autorskie programy i sporo pojedynczych piosenek. Wydaliśmy 2 płyty. Rozkręciliśmy kanał na YouTube. Mamy nasze nagrania na Spotify. Zagraliśmy koncert jubileuszowy na dziesięciolecie. Przez zespół przewinęło się wiele ludzi, którzy byli przyjacielscy, twórczy i zaangażowani. I chyba to najbardziej się liczy.
Dziękuję Bogu za ten kawałek życia, który przyniósł mi ogromną satysfakcję i spełnienie. 
To nie koniec mojej muzycznej służby, bo nadal jest pasja. Zespół też się nie kończy, będzie działał dalej. Życzę wam, moi przyjaciele, żeby ten nowy program powstał i przyłączyli się nowi, młodzi, pełni zapału ludzie, którzy przyniosą dobrą zmianę ;)
Jesteście fajni ludzie i dobrze z wami trzymać. Niech tak nadal zostanie.



Komentarze