Translate

Nowy mundur ZHA i dzień harcerski


Dzisiaj w nieoczekiwanych okolicznościach stałam się właścicielką nowego munduru ZHA Pathfinder 🔻jeszcze wczoraj myślałam o tym, że dobrze byłoby zamówić nowy, ale gdzie tu zmierzyć, żeby rozmiar pasował (bo tylko przez sklep internetowy), jak to w ogóle leży... dzięki Greta 😀spieszę donieść, że rozmiar jest idealny dla mnie ❤️ materiał grubszy, solidny drelich, kolor intensywny, firmowy znak wewnątrz i naszywka ZHA już zaprasowana elegancko 😀 polecam na prezenty urodzinowe, gwiazdkowe i bez okazji!




Po południu pojawiłam się też na zbiórce zuchowej do pomocy. Muszę przyznać, że dzieciaki to nieokiełznany żywioł, z którym dawno nie miałam do czynienia. Udało się nam zrobić kartki z życzeniami dla dzieci chorych na różne dolegliwości i wysłać je na poczcie.





Komentarze