Translate

Pod wieczór


Tuż przed deszczem, który wyraźnie nadciągał razem z granatowymi chmurami, pokazało się najpiękniejsze zjawisko atmosferyczne - cudowna złota słoneczna poświata, tworząca idealne warunki fotograficzne w tzw. golden hour. Nie żałowałam ani minuty na obserwację tego, chociaż potem dopadł mnie deszcz.


Dzięki temu odkryłam też piękną piosenkę SDM "Pod wieczór". Powracam do tych spokojnych gitarowych klimatów, które przypominają mi moje rodzinne strony na południowym wschodzie Polski.



Pod wieczór
SDM

Mrówko rudawa
ufnie przechodząca
na drugą stronę ścieżki

Sprężynko miedziana
która urwałaś się
na chwilę z boskiego zegarka

Szafarko hojna
rosę poranną
cicho rozwieszasz
na ścieżkach pająków
i piórkach majowej trawy

Turkaweczko moja
gęstym ściegiem
zszywająca dzień z nocą

Strumyku stromy
który rany liżesz
głogiem otwarte
czerwonym
Z góry nam

Z góry nam z góry
i całkiem pod wieczór

Z góry nam z góry
i całkiem pod wieczór

Z góry nam z góry
i całkiem pod wieczór

Z góry nam

Komentarze