Translate

Pojedźmy na Heeeeel!


Pojedźmy na Hel
Sexbomba

Jestem kosmitą z planety Ziemia
Mieszkam w kartonie na dworcu w podziemiach
Jak każdy człowiek mam w życiu swój cel
Tak bardzo chciałbym pojechać na Hel

 ***

Nie do wiary - ta piosenka istnieje naprawdę! A myślałam kilka lat temu, że Sylwek nas wkręca... Przypomniał się któryś zjazd w Lublinie i karaoke... tak! to było 3 lata temu, wtedy, jak Witek z ekipą śpiewali "Lubow twoja, Boże". Och, to były piękne czasy, a teraz Witek wyjeżdża i nawet nie zdążę się z nim pożegnać, buuuu :((( 
No, ale najważniejszą informacją, którą chciałam dzisiaj przekazać, jest to, że jutro jedziemy nad morze :D gramy koncert w Gdyni. Czeka nas ośmiogodzinna podróż w jedną stronę (a niektórzy jadą 12 h z południa), przejedziemy przez Malbork i Gdańsk - aajj, to mój pierwszy raz :) jestem podjarana jak dawno nie byłam ;)
Mój entuzjazm studzi jedynie fakt, że już drugi weekend wypadł, jak nie ma wody w mieszkaniu. Trudno, umyję się w morzu :P
A dla ciekawych podsyłam mapę połączeń PKP - studiowałam ją dzisiaj przez pół godziny. Tak fajnie by było kiedyś mieć taki specjalny bilet i móc objechać te wszystkie trasy :)


A na Hel trzeba też kiedyś pojechać ;)

Komentarze