Translate

I get by with a little help from my friends.



Piosenka o sprzątaniu
z filmu "Zaczarowana"

Zaśpiewajmy tak, na mój znak, a pracować zaraz będzie lżej.
Nabierzemy tyle sił, że hej. Do sprzątania tutaj niech się każdy bierze.
Zmiatać kurze, myć talerze, w rytm piosenki tej.
Pod prysznicem brud, parę nut z posad osad rusza stary tak
Kto wyciąga z rury bury kłak, śpiewa wielce rad, że pracować będzie lżej.
Sięgaj gdzie nie sięga wzrok – mówił tak poeta.
Czysty brud to czysty szok. Już czysta toaleta.
I nie będzie plam, mówię wam nućmy tę melodię ram pam pam.
Z odkurzacza wybierając kurz śpiewaj już, a nuż pracować będzie lżej.
Naprawdę będzie lżej.
Och, zadziwia mnie ten świat. (...) tak mi brak.
Me serce płacze. Lecz gdy tyle czekam go to lenić się nie mogę tak.
Coś sprzątnę raczej.

Hej. Do pracy!
Czy to czary czy to się śni, każdy kąt za moment będzie lśnił.
Trochę mydła, żeby brud się zmył.
Oto szło, by dom się kolorami mienił.
Dłużej nie ma się co lenić, do zmywania coraz mniej.
Proszek proszę brać z namaczaniem prać.
Niech ucieka stąd brudnych skarpet swąd.
Śpiewać chcę razem z chórem, który dobrze wie.
Przy piosence tej pracować będzie lżej!

***
To był właśnie ten dzień na sprzątanie, więc i piosenka musiała być tematyczna ;)
Ciężko wrócić do rzeczywistości, oj ciężko... Posiedzę te kilka dni w domu, a potem kolejny wyjazd, tym razem na próbę do Pszczyny... Ale to mniej rekreacyjny wyjazd, niż do Świdnicy... Rozleniwiłam się po tych świętach, nie ma co... :P
Zaś ta Warszawa... :P jak przyjechałam w niedzielę, pierwsze co usłyszałam na przystanku, to wiązankę przekleństw od dwóch dziewczyn, potem dołączyło jeszcze dwóch chłopaków. Witamy w realu... Co ja tutaj robię w ogóle? Pewien mądry człowiek powiedział ostatnio, że życie jest podłe, są w nim tylko nieliczne dobre momenty, dla których się żyje i że zupełnie tutaj nie pasujemy... Takie momenty, kiedy nie myśli się o upływających godzinach i tylko chłonie dobre chwile... Rozklejam się, a tu trzeba znów zebrać się w sobie i działać...
Dlatego właśnie istnieje sprzątanie, żeby takie stany degrengolady szybko mijały :P i The Beatles symfonicznie:



I get by with a little help from my friends. Fajnie, że jesteście wszyscy :)
Z niektórymi zobaczę się już niedługo, a z innymi nie wiem, kiedy...
Uśmiechy dla was :*

Komentarze