Translate

Ole, ole, ole, ole, nie damy się, nie damy się!





Mój jest ten kawałek podłogi
Mr Zoob

Znowu ktoś mnie podgląda
Lekko skrobie do drzwi
Straszy okiem cyklopa
Radzi, gromi i drwi

Mój jest ten kawałek podłogi }
Nie mówcie mi więc,co mam robić } / x 2

/ w s t a w k a /

Meble już połamałem
Nowy ład zrobić chcę
Tynk ze ścian już zdrapałem
Zamurować czas drzwi

Mój jest ten kawałek podłogi }
Nie mówcie mi więc,co mam robić } / x 2

/ w s t a w k a - sax solo /

Mój jest ten kawałek podłogi }
Nie mówcie mi więc,co mam robić } / x 2

Wielkie dzieło skończyłem
Głód do wyjścia mnie pcha
Prężę się i napinam
Lecz mur stoi jak stał

Mój jest ten kawałek podłogi }
Nie mówcie mi więc,co mam robić } / x 2

***

Kilka prostych zasad:

1. Nie zawsze trzeba wszystko wiedzieć, żeby rozumieć. Nie zawsze fakty wszystko wyjaśniają. Czasem słowa więcej gmatwają, niż by się ich wcale nie powiedziało. Słowa wyjaśnienia mają sens wtedy, kiedy budują mosty porozumienia. Kiedy ranią i niszczą, lepiej ich nie wypowiadać...

2.Nie zawsze "logicznie myśleć" oznacza "poprawnie myśleć". Logika jest zimna, chłodna, nie pozostawia miejsca na takt i wyczucie. Skoro wszystko można wyjaśnić w chłodny, rozumowy sposób, to można człowieka obedrzeć z szat i wystawić go na słowną chłostę...

3. Nie zawsze trzeba zapobiegać wszystkim ewentualnym błędom. Żadnej frajdy dla Harpo. Żadnego własnego doświadczenia, wszystko z góry zaplanowane i przygotowane. Życie według schematu działania, logicznej instrukcji. Schematy myśli, słów, postępowań, idei.

4. Nie zawsze trzeba wszystko komentować. Nie trzeba szukać we wszystkim haczyków, żeby powiesić na nich swoją opinię. Nikt nie wiesza przecież płaszcza na rzeźbie w muzeum tylko dlatego, że ma wystające elementy...

***

Zabrałam się za naukę do Podkowy. I żadnego siedzenia na fb w ciągu dnia. Krótki look i tyle. Pozostawiam sobie ten czas ewentualnych konwersacji na wieczór.

Pozdrawiam dzisiaj moją jedyną w swoim rodzaju rodzinę. Ole, ole, nie damy się!

Komentarze