Translate

Z krzywym uśmiechem ;]

TGD

Przed Tobą Wszechmocny,
Kolana zginamy.
Dla Ciebie żyjemy,
Stworzeni by kochać Cię. 
Przed Tobą Przedwieczny,
Korony składamy.
Ty jesteś spełnieniem
Tęsknoty naszych serc.

Ref. Wszystko co mam, to prawda i łaska.
  Wypisać je chcę na serca tablicach.

 
Jesteś naszą dumą,
  Grą na strunach
  Niewinnego serca śpiewem 


  Jesteś naszą dumą,
  Grą na strunach,
  Serca niewinnego 

***
Slucham tego w kółko, odkąd tylko Mayki to udostępnił. Dla mnie ta piosenka to mistrzostwo.  Te przejścia tonacyjne i ten tekst :) A dla was nie wiem, czy starczy na rapidshare, bo jest limit pobrań :P
Napisaliśmy ten egzamin. To była największa praca zbiorowa w historii naszych studiów :P więcej nie będę komentować, oszczędzę wam wyrażeń. Wyniki gdzieś na dniach. Sie zobaczy. 
A dzisiaj będę robić nic. Ściągnę sobie jakieś filmy, będę coś oglądać, siedzieć na necie, ale nic nie będę się uczyć na egzamin za tydzień. Wszystko jutro. Trzeba się porządnie zresetować po takim przyswajaniu niepotrzebnych danych. 
PS: Foto u góry w stylu Karinki, czyli taka impresja ;) Czy wy też widzicie na tym zdjęciu pięciolinie i klucze wiolinowe, czy tylko ja mam skrzywienie po szkole muzycznej? :P
Ave.

Komentarze

Fred pisze…
Na rapidzie jest limit, ale pobrań na jedno IP w danym czasie i to w dodatku dla niepłacących użytkowników ;)

Ja na fotce widzę... pole rodzaju TE 10 w falowodzie prostokątnym, ewentualnie chmurę elektronową między węzłami siatki metalu :P
Karolina pisze…
ja tam widze co innego... choc pieciolinie z kluczem troszke tez...:P Kazdy widzi co chce zoabczyc tak naprawde:)