Translate

I nic mi nie potrzeba, Warszawa, ja i ty...

Tęsknię za Warszawą... Ludzie się dziwią, jak takie miasto się moze podobać, ale ja juz przepadłam ;)


Na tym weekendzie spotkaliśmy się z Krzyśkiem na zjeździe w Leksandrowej i przekazał nam płytkę ze zdjęciami z pobytu w Warszawie, 2 tygodnie temu bodajże to było...



Nasze malutkie mieszkanko na Tureckiej (Mokotów).


Apartament wielkości 18 m kw. ;)


Znany i lubiany cyrk na Wiejskiej... ;P

**

Sobota, spacer po nabozenstwie.

Kika na drzewie ;)

Jak Kika moze, to my tez ;)



Mój ulubiony Most Poniatowskiego...



Wiatr we włosach nad Trasą Łazienkowską.



U stóp Mickiewicza vel Chopina ;)

Dla niewtajemniczonych przypominamy:

Adam Mickiewicz- patron polskich Turków w Wielkiej Brytanii ;)

Długo wyczekiwany...

Marek z chłopakami ;) Przygotowania do akcji z ksiązkami... Nasze dzieło Pogodnie i romantycznie... w Łazienkach :) W Amfiteatrze
Triumph na Krakowskim Przedmieściu.


Barbakan. Prawie jak Kraków ;)

Niedziela. Wycieczka do Wilanowa.

Chińczyki ;)


Machanie, nachanie ręką... A oto i Wilanów.

Żart fotografa ;)


Było miło, ale się skończyło... :(

Photos made by Krzychu, Ola, Filip & samowyzwalacz ;)

Komentarze