Translate

We'll learn for a thousand years... ;P

Rewelacyjna reklama korporacyjna Plusa z 2002 roku z muzyką INXS. Jedna z najlepszych polskich reklam w historii.

A u mnie trwa proces odmóżdżania i moralnej degeneracji, czyli nauka na egzamin z literatury. Cóż, specyfika sesji na germanistyce. Plusem tego jedynego w swoim rodzaju kierunku jest sensowne rozłożenie egzaminów, więc mam (miałam) tydzień czasu na powtórzenie materiału z całego roku. A do tego całkiem sporo czasu na wirtualną integrację z ludźmi, równie zajętymi sesją :P
A co do nauki: zastosowałam sprawdzoną metodę z I semestru: plan nauki na cały tydzień. I skrupulatna realizacja dziennej porcji materiału bez względu na humor, pogodę i możliwości percepcyjne. I tym sposobem doszłam do finiszu :) Pozostały tylko powtórki i finał Ligi Mistrzów w poniedziałek ;)
Nastawienie raczej pozytywne. Może nie bojowe na 4,5, ale na tak co najmniej 4 ;)

Komentarze