Translate

To my, Genies z I grupy :)

Wreszcie mam fotki najfajniejszych dziewczyn na roku :) niech świat ujrzy te szlachetne oblicza, błyszczące geniuszem, objawionym w postaci szeregu piątek z ostatniego koła u PCV ;P
Tylko tutaj nieoficjalna galeria z wycieczki do Niemiec ;)

Berlin! Berlin! Wir fahren nach Berlin!
Justynka, Wiola, Iza i Ewa


Kontrola :P Grzeczne jesteście? Nie rozrabiacie? ;P
Nie dziwne :P
Niezapomniane hity:
- wypadek na torach i 20 minut opóźnienia :/
- ludzie-krety :P
-odgłosy wiewiórek ;)
-spotkanie z wybuchową toaletą :P zawał serca gwarantowany :P
-facet w głośniku usiłujący czytać po niemiecku :"Kurz erreichen wir..." :P
-gra w skojarzenia, czyli popis elokwencji ;)
-pan Kawa i Herbata :)
-...i wiele, wiele innych :)

***

Powrót... równie rozrywkowy :)

Na dworcu w Cottbus, w oczekiwaniu na przesiadkę.
Nudziłyśmy się... to Justynka robiła nam francuzy :)


Hurra, mam sieć! Mam gg! No to szalejemy :)))

Kika po przekroczeniu granicy :)



Nie ruszać, nie zagadywać, nie przeszkadzać!
Ugryzę! :P



"Ona nie ma... ona nie ma... ona nie ma wacka" :P
i inne hity z płyty ;)
Aga, Justynka, Honorka, Ola, ja i Iza robiąca zdjęcie :)
nasza jedyna w swoim rodzaju ekipa z przedziału :)


Ja chcę jeszcze raz :))))
To co, następnym razem do Wiednia? ;)
Byłoby suuuuper :)

Komentarze