Translate

Jeszcze jedna zmiana



Znowu zmiana tytułu i layouta przy okazji.
A tak mi spontanicznie przyszło do głowy, że jaki tam ze mnie Mind. Mind to jest Rozum. W stu procentach. W końcu facet i w ogóle. A ja jestem Heart. Kobieta w stu procentach. Takie tętniące życiem, czasami rozpalone, naiwne i łatwowierne Serce.
Jestem po to, żeby czuć. Oczywiście zdarza mi się również i myśleć, i to całkiem intensywnie. Przecież muszę sobie jakoś radzić w starciach z Rozumem. Ale w czuciu biję go na głowę.

Właściwie to dopiero niedawno odkryłam, że jestem Sercem. Wcześniej myślałam, że jestem Rozumem: chłodna, logiczna, opanowana i perfekcyjna. Nawet udawało mi się taką być i odstraszać innych. Kika - męska logika, Kordian, dumna Statue of Liberty i inne przydomki. Ale wcale nie jestem chłodna, tylko skryta. Bynajmniej nie logiczna, bo intuicyjna. Opanowana przeważnie. Perfekcyjna też przeważnie, chociaż coraz częściej pozwalam sobie na małe zaniedbania.
Dobrze jest tak uwolnić się od dźwigania pancerza dumy i niezależności. Dobrze jest poczuć się sobą. I chyba w końcu taką siebie polubiłam. Bo ktoś polubił mnie... Za serce...

Komentarze

Anonimowy pisze…
Gratulację, może to pierwszy mały kroczek do zmiany... stanu cywilnego ;)