Translate

#tbt grudzień


To już ostatni miesiąc roku... Grudzień miał być spokojnym miesiącem, w którym wszystko powoli ląduje, ale i tak sporo się działo. Zapraszam na ostatni w tym roku przegląd miesiąca.

Zaczęłam tygodniowy maraton IT, żeby się przekonać, czy to dla mnie. 


Piątkowe wieczory z muzyką worship. 
Powrót do klasyków

Na razie ani śladu zimy


Uczę się podstaw HTML i CSS i nie wydaje się to trudne

Serial na Netfliksie, który wciągnął mnie na dobre, chociaż oglądam go tylko w weekendy.
Każdy odcinek to pełnometrażowy film

Kariera w IT odpowiedzią na wszelkie życiowe niepowodzenia :P 

A w międzyczasie mecze MŚ w Katarze. 
Niestety odpadliśmy


Tydzień męki.

Tak wygląda efekt maratonu GoIT po tygodniu.



Mam takie poczucie, że powinnam się uczyć.



Powrót do zaniechanej serii w piątkowe wieczory

I do tradycji sobotnich wieczorów z grami planszowymi

Nie wiem, jak to się stało, ale nas zasypało.

Królik też zaskoczony, ale daje radę

Odśnieżamy, ale nie widać zmian

Ważny temat przebaczenia i uwolnienia od gniewu za doznane krzywdy. 
"Nie jesteś mi nic winien"

Nie wiem, co będzie z tym programowaniem, ale ceny były tak niskie, że grzech było nie kupić.

Zaliczyłam.

Ten szczególny moment...

Na który wszyscy w domu czekają cały rok

Takie klimaty w Wojkówce


Pojechaliśmy na nabożeństwo do Rzeszowa i wpadłam na chwilę na rynek zobaczyć świąteczne miasteczko.

Mroźno i ładnie ;)




A potem pojechałam pociągiem do Pszczyny.
Ale dawno mnie tam nie było

Mam aktualne zdjęcie z Kevinem

Kevin sam w domu

Powrót do nagrywania syjonek po kilku latach przerwy!

Jestem tylko ja i Judyta z Dawidem, ale sporo się udało nagrać.

Tak nas to pochłonęło, że zapomnieliśmy o finale MŚ.
Argentyna!

Day off na sprawy w mieście


Omal nie poleciałam do Meksyku ;) 

Wiadomość dnia, a może nawet i miesiąca:
Ola zdała prawko za pierwszym razem!

A ja kupiłam kolejne pudła w Obi i ratuję mój dobytek przed myszami

Moja zimowa dekoracja pokoju. 

Drzewko będzie potem posadzone w ogrodzie.

Sobota, 24 grudnia.
Wieczór planszówek z rodziną

Daniela - najmłodszy fan mojego piernika.



✝ 25.12.2022
Babcia :((

Przed kilkoma dniami trafiła do szpitala z udarem mózgu. Już miała być wypisana ze szpitala i przeniesiona do ośrodka na rehabilitację, ale jednak wdało się zapalenie płuc.
Przeżyła 86 lat.
Niech odpoczywa w spokoju. 



Nie mamy śniegu, ale wschody są oszałamiające.

Podsumowanie roku to nie tylko moja domena.
Domowe podsumowania robimy co tydzień, a w ostatni piątek roku mama wypisała najważniejsze wydarzenia roku. 

Ostatnia sobota roku w Krośnie.

Był suto zastawiony stół...

Noworoczne paczki dla dzieci...

Konkursy biblijne...


A w domu rozegraliśmy całą partię Meksykańskiego pociągu. 
To już prawie rok, jak poznałam tę grę w Norwegii :)

I w tym szampańskim nastroju...

Kończymy ostatni dzień roku

Rodzice nie czekali do północy.
Ja z Ronją tak


Szczęśliwego nowego roku 2023!



















Komentarze