Translate

#tbt lipiec

 


Lipiec płynnie przeszedł w sierpień z powodu wyjazdu do Lahti, ale nie zapominamy o tym gorącym miesiącu, bowiem działo się bardzo dużo!

Już pierwszego dnia lipca ważny moment:
kupiłam samochód!

Czeka mnie teraz pucowanie...

dopasowywanie siedzeń do spania...

rejestracja...

niezbędne naprawy...

nowe akcesoria...

I można ruszać w drogę!

Na razie do pobliskiego Rymanowa na mały spacer sobotni z rodziną :)

Idziemy ścieżką fitness ;)


Łemkowscy zbójnicy

Cudne manowce :)



If it hadn't been for Cotton-Eye Joe
I'd been married long time ago
Where did you come from, where did you go?
Where did you come from, Cotton-Eye Joe?

A poza tym życie w Bajkówce płynie w obfitości zbiorów z pola


Czas na pierwszą wyprawę Kikamperem!

Rzucam wszystko i jadę nad Solinę.

Po Bieszczadach chodzę z Mateuszem z Kanady, który aktualnie przyjechał do Polski odwiedzić rodzinę.

Odwiedzamy klasyki: Małą i Wielką Rawkę...

Tarnicę...


Szlak na Halicz i Rozsypaniec...

Połoninę Caryńską...

Wetlińską...

To były intensywne 3 dni trekkingu, ale wszyscy uczestnicy zadowoleni :)

Cały dzień regeneracji i wracam do żywych.

W międzyczasie dociera nowa książka i zaczynam nowe plany czytania Biblii.
Książki, plany i fiszki można znaleźć w sklepie Irminy Wolniak tutaj


ten przyrząd zmienił moje poranki.

Tak było i trochę mi było szkoda campu :(


Zrobiłam sobie wspomnienia z wszystkich campów do tej pory, w których uczestniczyłam i jestem wdzięczna za każdy z nich.


Dobra rada z Instagrama.

Nasze bogactwo (i zmora, kiedy trzeba zbierać).

Przez ostatni miesiąc mieszkała u nas babcia.

Myjnia kwiatowa

Polecam tę książkę!

Zaczynamy remont kuchni




Tata zrywa boazerię

I rozbiera stary piec kaflowy, który nie był używany od lat




A ja teleportuję się do Warszawy na spotkanie firmowe

Po całym dniu siedzenia w biurze dobrze się przejść.


Nareszcie gotowy!


To już 17 lat!

Sobotnie odwiedziny w Starej Miłosnej.

Deszcz nie przeszkadza, tylko rączki mokre ;)

Ostatni dzień lipca.
Spacer w deszczu i rozmyślania nad życiem.
Jutro wyjazd do Finlandii!

Komentarze