Translate

Bajkówka na kwarantannie 2


Nowy przegląd małych i wielkich zdarzeń podczas pobytu w Wojkówce.






Fajna forma integracji pathfindersów, ale jednak urządzenia wielu rozpraszają.
Nie ma to jak spotkanie na żywo!

Na trudniejsze chwile




Burgery wyszły świetne, a bułki najlepsze, jakie jadłam :)


Rozpoczęłam sezon rowerowy! Tata wymienił dętkę w rowerze Ronji i zaczęłam podbijać okoliczne trasy. Muszę sobie sprawić taki rower u siebie. 


Kościół w Łączkach Jagiellońskich

Droga na Rzepnik


Lasy otwarte :) można jeździć rowerem :)


Taka traska

Rośnie trawa, czas kosić

Kolejną trasę zarejestrowałam w aplikacji Strava.
M. mnie w to wkręcił i robimy sobie małe challenge




Byłam okrutnie sponiewierana po tej trasie, ale było warto

Susza niestety nie oszczędziła parku narodowego:/
dzięki zbiórce strażacy ugasili ogień.

Na przedmajówkową wyprawę pojechaliśmy w Bieszczady.
Relacja tutaj





To zmobilizowało mnie do kolejnego podróżniczego challenge:
odwiedzić wszystkie parki narodowe w Polsce. Mam zaliczone 6




Wreszcie mamy deszcz



Nagrania do piosenki zespołu "W Drodze"

Nawilżająca maseczka do twarzy z kwasem hialuronowym


Wkręciłyśmy się z Olą też w temat pielęgnacji włosów i zaczęłam gromadzić wiedzę w postach na blogu i notatkach na komputerze.




I kolejna górska wyprawa rowerowa





Na majówkę nie było tradycyjnej wycieczki, ale udało się pojechać do dworu w Kopytowej.
Relacja tutaj

Teledysk podejście 2



Hit odkryty przez Olę na TikToku, który podbija internety :)



Allegro udostępniło usługę Smart za darmo przez miesiąc, dzięki temu zamówiłam dawno planowane elektroniczne zakupy do komputera



Wymiana dysku to nie taka skomplikowana rzecz, jak się wydaje

Komputer z dyskiem SSD i nowym systemem zyskał drugie życie. Chodzi szybciej niż kiedykolwiek wcześniej :) 


Włosowe zakupy - szczotki, które zamówiła najpierw Ola dla siebie i Ronji, 
a potem ja dla siebie i mamy

A tak oglądamy festiwal bis 8-9 maja

Moja rekordowa wyprawa rowerowa.
Relacja tutaj

Trzeba zdrowego rozsądku

Ważne wydarzenie w domu: królik dał sobie nałożyć szelki i można go zabrać na spacer.
Nie lubi za bardzo zniewolenia i mokrej trawy po deszczu, ale powoli się przyzwyczaja



Skosiliśmy cały sad w jeden dzień. Takie jesteśmy!



Pamiątka po rekordowej wyprawie rowerowej.
Nowe nagranie piosenki:


Oglądam kolejny serial na Netfliksie.
Nawet wciągnął

A tymczasem w internetach...



Tort dla Ronji i taty, którzy mieli urodziny w maju

Nareszcie sobotnie spotkanie z rodziną i przyjaciółmi!


A ja chwilowo przenoszę się do Warszawy, załatwić kilka spraw i odwiedzić kilka osób.


Szerokości!

Komentarze